چه نوع دستگاهی برای کاشت مو طبیعی مناسب است

چه نوع دستگاهی برای کاشت مو طبیعی مناسب است

چه نوع دستگاهی برای کاشت مو طبیعی مناسب است

کاشت مو

کاشت مو طبیعی که در این مطلب گفته ایم چه نوع دستگاهی برای کاشت مو طبیعی مناسب است و روش هایی که افراد معروف برای کاشت مو استفاده کرده اند توضیح داده ایم.

در حال حاضر ۹۹ درصد از گروه های پیوند مو بعلت نداشتن تجربه و اخذ مدارک لازم و نداشتن تخصص در این زمینه و نبود دستگاه های پیشترفته و بروز نمی توانند تکنیک های جدید رادر ایران بصورت سخت افزاری انجام دهند. بلکه تنها از هولدرهای دستی (بردارنده فولیکول مو ((Fit) استفاده می‌ کنند.

بجا ماندن اسکار در پشت سر شخص با روش (Fut) که در نهایت باعث بجا ماندن حفره های کاشته شده و تراکم کم موهای کاشته شده را شاهد هستیم. متاسفانه این امر را معمولاً تکنسین های تجربی انجام می دهند، و پزشکان فقط ناظر عمل پیوند مو می باشند.

اما در تکنیک( SUT) که انجام این تکنیک توسط متخصصین پوست و مو  را شاهد  هستیم. در مرحله اول مهندسی، خط رویش شخص یا همان ( Hair line) است و بعد برداشت و پیوند آن با دستگاه های تمام اتوماتیک را می بینیم. که این خود کیفیت بالایی درخط رویش و تراکم بالای ۱۴۰۰۰ تار مو در یک جلسه به بیمار می دهد. در نهایت رضایت کامل بیمار و نزدیکان شخص را به دنبال دارد.

متاسفانه تبلیغات زیادی در امر کاشت مو انجام شده است. که تعداد بسیاری از این مراکز تجربه لازم در این امر را نداشته و فاقدمتخصص، دستگاه های لازم، استریل و مجوزهای قانونی می باشند. شما عزیزان دقت زیادی در این مورد باید داشته باشید زیرا که برداشت غیر حرفه ای از بانک موهای شما ، جبران و انجام مجدد آن بسیار مشکل می باشد.

منبع : کاشت مو