کاشت مو و انواع روش های کاشت مژه

کاشت مو و انواع روش های کاشت مژه

کاشت مو و انواع روش های کاشت مژه

کاشت مو

کاشت مو و انواع روش های کاشت مژه که در سایت کاشت مو برای شما آورده شده است. اگر مقداری از مژه‌ ها هنوز وجود دارند، ما قطر مژه‌ ها را برای ایجاد تراکم متوسط موها اندازه‌گیری می‌ کنیم. اگر دیگر مژه‌‌ای باقی نمانده باشد، ما از محاسبه قطر متوسط برای ایجاد تراکم طبیعی مژه استفاده کرده و موهای اهدایی را برای پیش‌بینی نتایج، مورد ارزیابی قرار می‌دهیم. برداشت مو از پوست سر می‌تواند به دو روش انجام شود: روش برداشت نواری فولیکول با استفاده از استریوسکوپ و یا روش استخراج واحدهای فولیکولی.

از بی‌حسی موضعی برای دست آوردن موهای اهدایی استفاده می‌شود. ما از تکنیک ویژه‌ای استفاده می‌کنیم که از طریق آن بیمار هیچ درد یا ناراحتی را در طی عمل احساس نمی‌کند. سپس برای اطمینان از جهت و رشد مناسب هر تار مو، واحدهای فولیکولی تحت میکروسکوپ‌های ویژه ‌نسل چهارم با بزرگ نمایی بالا مورد پردازش قرار می‌گیرند.

برای پلک نیز از بی‌حسی موضعی استفاده می‌شود و طبق یک الگوی سه بعدی، از یک ابزار بسیار ظریف برای ایجاد میکرو برش‌ها در پلک استفاده می‌شود. در هر دفعه، یک تار مو به شیوه‌ی میکروجراحی کاشته می‌شود.

تراکم مژه‎‌ها نیز بسته به جنس‌ مژه‌ها متفاوت است. زنان اغلب تعداد مژه‌های بیشتری نسبت به مردان دارند. علاوه بر این، تعداد مژه‌های کاشته شده در هر مورد متفاوت است، اما در مجموع به طور متوسط تراکم کاشت مژه در محدوده ۳۰ تا ۸۰ عدد (۳۵ / پلک در طول یک جلسه) انجام می‌شود و مژ‌ه‌های کاشته شده در نهایت به رشد طبیعی و دائم خود ادامه خواهند داد. ما همیشه سعی می‌‌کنیم که کاشت مو تا حد امکان بدون به خطر انداختن پوست پلک و یا فولیکول‌های موجود و یا جدید انجام شود.

عمل کاشت مو بسته به مقدار موی موجود و اندازه و تراکم مورد نظر، معمولاً شامل قرار دادن ۲۵ تا ۵۰ تار مو در هر پلک است. این عمل معمولاً با استفاده از یک داروی آرام‌بخش ملایم خوراکی انجام می‌شود. این عمل یک فرآیند ۲ ساعته است و همانند دوره بهبودی، اساساً بدون درد است.

خطرات اندکی همراه با این روش وجود دارد و اکثر آنها در ارتباط با کاشت موی استاندارد هستند. طول برش در محل اهدا کننده ۲٫۵ سانتی‌متر است و معمولاً تا کمتر از ۲ میلی‌متر بهبود می‌یابد و به راحتی با موهای موجود در منطقه پنهان می‌شود. نکته اصلی که بیماران باید توجه کنند این است که دیگر لازم نیست این موها را به صورت دستی فر کنند، زیرا آنها همانند مژه طبیعی در جهت شیب دار و منحنی رشد می‌کنند. البته برخی از موها ممکن است در جهت نه چندان ایده‌آل رشد کنند. این موها را می‌توان بسیار کوتاه‌تر کرد و یا حتی گاهی آنها را برای رشد در مسیر درست آموزش داد.

کاشت مو www.iranhair.net